*




Den fula Copycaten kan känna sig ägd..



hahaha fan vad patetiskt dålig man måste vara om man kopierar någons material, för att man själv inte kommer på något annat att skriva? nästan tragiskt..

du kopierade min systers inlägg, och säger att du inte ens visste att hannas blogg fanns. men haha du har till och med kommenterat den. hahah


nrkg
hahah du måste känna dig lite busted nu? 
nu när jag ändå är i farten lägger jag ut hela skiten..


jdefrgDet här inlägget skrev hanna. kolla datumet!




Copycatens:




lkoövjfd




Jag vet att du känner dig väldigt värdelös nu. men det beror på att du är värdelös!
Jag vet att du hatar att älska mig ;*



pinsam brud alltså...




Kommentarer
Postat av: s i r i

sv; dt är säkert du själv som har skrivit den dära kommentaren för jag har inget som helst minne av dt. + att hon är nog inte ensam över att ha en film på en apa som inte vill att man ska käka upp hans bananer? å varför mår du nu så dåligt nu när jag har 'kopierat' hennes inlägg? jo, för att du inte har ngt liv äckel. Och du, kalla mig vvad du vill. jag bryr mig inte ;*

2009-12-13 @ 12:00:23
Postat av: s i r i

2009-12-13 @ 12:01:35
Postat av: s i r i

okej jag erkänner jag kopierade hennes inlägg då!

2010-04-26 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0