måste gå ner i vikt!

det har jag nästan alltid tänkt på
 men verkar ha gått upp jävligt mycket den senaste tiden, men har aldrig riktigt orkat ta tag i de.
 
men nu jävlar så ska de bli hårdbantning ända fram till februari!

 om jag är 158 cm och väger 45 så är de dags att dra ner på godiset och allt dedär. jag ska väga minst 39. och nu menar jag det. från och med imorgon så börjar hela bantnings skiten...



nästan bara äta frukt och grönsaker.

sluta äta godis, chips och glass osv.

träna minst 4 gånger i veckan.

försöka börja gå ut och gå med hundarna en halvtimme om dagen.


tror ni att jag kommer att klara det? önska mig lycka till!



jdofr

så ska det se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0