hej igen

har inte skrivit på väldigt länge känns det som. hade glömt bort bloggen helt men nu är jag tillbaka (undra hur många gåner jag har skrivit det?).
efter skolan ska jag antingen plugga eller se film eller åka till jennifer, beror på när hon slutar. och som ni säkert har listat ut så ska jag inte vara med "pucko" idag eftersom att han är less på mig och inte nog med det, igår kallade han mig"cpmongoluder". jag tycker att det är väldigt ledsamt att min BF hatar mig medans jag älskar han. jaja nu ska jag gå och känna mig värdelös...:P

Kommentarer
Postat av: Nina Jilla Viska

men huvva hurru. inte alls snällt de dära du.

du har mitt nummer...

2010-11-25 @ 14:32:47
URL: http://naijalindberg.blogg.se/
Postat av: Ludwig

Mehn åh, jag sa inte till dig trög fan :( Sa ju det som en svordom ditt mongo=)

2010-11-26 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0