what would you say if i sad that you could?

Idag har jag nästan bara suttit och kollat på tv. Eller jag har varit ute och lekit med Lina (min hund) i snön. Fan vilken craaazy hund jag har. Har nog aldrig sett nåt liknande.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå och äta ett äppel och sen ska jag i säng på en gång! (fast jag tänker såklart spela lite först, eller lite o lite).
Imorrn ska jag vara med ludwig. har inte varit med pojken på 3 dagar och jag håller på att dö. Inte kul. Inte kul. Men är det någon som bryr sig? Nej inte det... fuck you all :(
i wonder if you know, how they live in Tokyo.
if you see me then you mean it, then you know you
have to go (fast and furious)

Kommentarer
Postat av: Nina Jilla Viska

haha hurru den där låten har ja juh i bilen jag....

2010-11-07 @ 14:59:58
URL: http://naijalindberg.blogg.se/
Postat av: borisjelic

hejjsan :D

vad har du gjort på lovet då :P?

2010-11-07 @ 15:20:46
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0