Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

nsdkl
1. Jag har blekt mitt hår mer än 13 gånger när jag var blond.
2. jag har ridit i 11 år.
3. när jag var liten ville jag byta våran häst mot en kattunge.
4. jag har varit kär 2 gånger.
5. bråkar med min mamma nästan varje dag.
6. jag träffar inte min pappa mer än 2 gånger per månad.
7. jag har hål i naveln.
8. ibland saknar jag sommaren 2009.
9. jag känner mig alltid ensam.
10. jag har två hästar och två hundar.
11. den 1:a september när jag gick ut slutade med att jag hamnade på polisstationen.
12. jag och en häst gick omkull när vi tävlade.
13. det är bara jag som älskar min humor.
14. jag gillar inte idol.
15. jag vill egentligen inte skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0