nattbloggar

Fyfan vad jag har ont i halsen. Har säkert haft det i minst 2 månader. Måste nog kolla upp det. Men iaf. Natten är den värsta tiden på dygnet, speciellt när man är ensam. Då gräver man sig ner i sina sorger och tycker synd om sig själv. Hade dödat för att någon ska sitta här med mig nu och bara lyssna. Fast det kan också hända att jag är lite deppad för att det håller på att bli vinter här i norrland. Men jag gillar vintern. jag bara längtar efter att få snömula nån, hihi :P


och jag har börjat med att börja meningarna med stora bokstäver... =)

Kommentarer
Postat av: Nina Jilla Viska

fler än jag som sitter vaken i ensamheten inatt alltså.......

2010-10-30 @ 01:45:25
URL: http://naijalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0